Något har smygit sig in i lägenheten ........

Jag har i hela mitt vuxna liv varit en rabiat motståndare mot mysbyxor......
Jag vet inte hur många inlägg som har handlat om dessa sk byxor här på bloggen. Men jag kan ju garantera att det är betydligt fler än 10 st.
Nu när jag gick till tvättstugan och skulle börja sortera tvätten.... Ja ni läste rätt sortera. (Jag vågar ju inte utsätta Eves kläder för samma behandling som mina egna.)
Om jag tvättar enbart mina kläder då är det 40 grader kulörtvätt som gäller oavsett. men nu måste man ju sortera i högar. Vita kläder, färgade, 40 grader, 60 grader- Nu kanske jag har glömt någon hög. Men det talar vi tyst om isf. :)
Jag har ju blivit lite mer vuxen iaf som lärt mig att sortera. :)
Där står jag och sorterar medan David Hasselhofs i been looking for freedom ljuder ur lurarna på mp3:n.
Helt plötsligt känner jag något som inte hör hemma i min tvättkorg. Plagget jag har fått ta tag i är mjukt, och tjockt och har snören.......
Jag tittar förskräckt ner och ser ETT PAR MYSBYXOR.
Jag håller nästan på att ramla omkull i tvättstugan av chocken.
Men jag samlar kraft och placerar mysbyxorna i torktumlaren.
skakad återvänder jag till lägenheten och sätter mig i soffan........
Det är då det slår mig ..........
Dessa byxor har nu även kommit in i min lägenhet.......
Finns det någon fristad kvar i världen, där en kille kan slippa dessa mysbyxor? :)

Men nu är det dags för Scaramanga att hoppa i säng.
Jag vill passa på att önska er alla en god natt.
Se upp mysbyxorna.
Jag föraktar dem inte som individer utan som byxgrupp :D

Ha det bäst

Scaramanga

Vem vet jag kanske får sova på soffan i natt.......... :)

Kommentarer
Postat av: Marre

Mysbyxor är de skönast som finns :)

2009-11-04 @ 13:56:33
Postat av: Gabriella

HA!

Jag visste att du skulle råka ut för detta en vacker dag... ;-D

2009-11-04 @ 18:23:25
Postat av: Lottapotta

Ååååh du och dina förbaskade principer!!! Det är ju innehållet i mysbyxorna som är viktigt fattar du väl!!!

2009-11-04 @ 20:16:41
URL: http://gama.zoomin.se
Postat av: kulturella

men man kan ta bara mys brallorna å ju..

2009-11-27 @ 23:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0