Prisa satio!!!

Nu kan ingen mobba mig för min mobil.
Idag köpte jag en ny telefon. Jag fick byta abonnemang men det var det värt :)

Jag köpte en Sony Ericsson SATIO!




Så nu är Scaramanga en lycklig pojke med en super bra mobil. :D
12.1 megapixel kamera gör heller inte saken sämre. Det ska bli kul att prova den hur den fungerar.
Jag har tänkt att eve ska få bli mitt första foto objekt, vi får hoppas hon ställer upp :)
Men så söt som hon är, så är det nog inga problem.

Men nu ska jag hoppa i duschen

Ha det bra

Scaramanga


Kommentarer
Postat av: kanske ja.kulturella.

varför köpte du inte en nokia,,,,byt igen...ha hi skrattade gävulen..å snöt sig i korkmattan.

2009-11-12 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0