Torsdag.

Jaha idag har man sovmorgon, jag börjar ju inte förrän klockan 13 idag. Annat var det med stackars Eve :)
Hon fick ju följa med sitt arbete till Bryssel idag, så hon fick kliva upp 04:20. Jag kommer inte ens ihåg att hon klev upp. Det första jag kommer ihåg var att hon sa hej då.
Men jag har ju fått ett par fina sms, så jag vet ju att hon har kommit fram iaf. :)
Tydligen hade de fått en god frukost på planet. Det märks ju att jag och Eve har olika uppfattningar om vad god mat egentligen är. Men om omeletten är det minsta lik den vi fick ombord på Thaiairways så är den oätlig. Men Eve är ju inte lika kräsen som mig. :)
Men jag har faktiskt blivit lite bättre....

Idag har jag gjort något jag inte har gjort sedan jag bodde hemma i Gnarp. Jag vaknade upp vid halv nio i morse och kände ett enormt sug efter varm choklad. Min hals håller ju på att ta död på mig, så den behövde något varmt. Och kaffe kändes inte så lockande. Så jag vandrade mig i väg på coop och handlade lite mjölk och oboy.
Jag måste säga att det smakade alldeles förträffligt, men nu har man väl två saker till som går ut i datum. Jag brukar ju ha en tendens att äta det jag blir sugen på en gång, sen så står det i kylen eller skafferiet och samlar damm. :)

Men nu ska jag försöka sova i 45 min innan det är dags för att gå till jobbet.

Hoppas ni får en bra dag

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: kulturella

ja ni lever ... vad bra,,

2009-11-06 @ 17:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0