Underbara dag :D

Jag vaknade upp i morse av att Eve väckte mig. Jag vaknade så sakta till liv och började ge mig av mot jobbet.
Jag drog på musiken och ur högtalarna strömmade:



Jag blev helt plötsligt på ett alldeles strålande humör. :)
Jag gick och flinande för mig själv och tyckte att jag var jävligt sexig. :) Livet var ju helt perfekt. Jag kom till jobbet och denna känsla har förföljt mig hela dagen, det känns riktigt skönt. Ni kvinnor borde avundas Eve eftersom my sweet ass is taken :D

På jobbet har allt gått super. Allt förutom en tant som kom och skrek:
(T) - Har ni inga grönsaksblandningar på det här stället?
(J) - Jovisst, vilken vill du ha?
(T) - Ärtor, majs & paprika!!
(J)  - Varsegod.
(T) - hmmpf. (hon tar tag i påsen och lägger den på glasrutan som täcker frysen och börjar banka på den.)
(J) - Var försiktig, tänk på att rutan är av glas...
(T) - Men herregud!!!! Jag plattar ju bara till påsen.
(J) - Ja, men tänk på rutan.
(T) HHHMMMPPPHHFFFF Den måste väl tåla det!!?
¨
Jag bara suckar och går därifrån.

Jag kommer nog att få en ny läsare idag. Porrige snickaren Johan. Mannen som sätter alla butikskvinnors hjärtan i brand. :) Om du läser detta så är du varmt välkommen som läsare.

Jag fick oxå svaret från min eeg undersökning idag. Svaret blev positivt. Det innebär att jag kan börja ta körkort nu!!!! Yiiiho som jag har väntat.

Jag måste oxå passa på att säga adjö till Gurra. Som slutar på jobbet idag för att åka till Rom och Plugga.
Du kommer att var saknad. Men jag hoppas jag kan komma förbi din avskedsfest imorgon. :D

Men nu ska jag ta en bärs och vänta in Henrik.

Ha det bra

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Ernst

Grattis till tillståndet. Men när ditt körkort är klart så stiger nog försäkringspriserna rejält på motorfordon.:)

2009-11-27 @ 21:02:43
Postat av: kulturella

jag älskar dig scara....en platoniska kärleken...har alltid varit,bäst.

2009-11-27 @ 22:30:20
Postat av: Eve

Yeah, your ass is mine :p

2009-11-27 @ 23:03:02
Postat av: Marre

Vad kul att du kan ta körkort nu. Lycka till.. Vilka tanter de finns :)

2009-11-29 @ 09:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0