Bilder från El grandes 30 års kryssning :)



Här leds El grande iväg......
Som alltid i livet led av sin kvinna :)



El grande blir utrustad med musik i öronen..... Hans förvirring blir mer och mer total....
Undra just vilken musik det var? El grande har ju blivit gammal nu, så det borde kanske bli något i denna stil....



Tänk att du en gång var tuff El grande........
Nu har du sållat dig till Christer Sjögren & Göran Perssons skara.... Usch :)




Partyt har börjat :)
Man måste ju säga att el grandes store bror ser betydligt yngre ut än födelsedagsbarnet :P
Lotta trivs oxå bland dessa två hingstar ser det ut som :)



Hur kommer det sig att mina BB boxers hamnade på Mr skönlunds huvud. :)
Han kanske vill insupa aromerna av Scaramangas pung? :)
Nästa gång kan du ju säga till, så ska du få lukta på riktigt :)
Vilken sötnos är det man skymtar i spegeln, kan det vara Eve? :)



Scaramanga vill du smaka på min stora balle??? :)
Onani i hytterna kanske är vanligt förekommande?



El grande bevisar att han har blivit gammal och börjat dansa styrdans.....
El grande har ju somliga likheter med en annan person..... :)'







El grande har iklätt sig sängkammar blicken.......
De kallar mig tjuren Roland. Jag är het och kan laga fläskfilé med ananas :)
Stackars Sara...... :D Hoppas du gillar fläskfilé. :D



Men vad har hänt med tungan Lotta? :D
Har små blå män från mars varit på besök, eller är det något annat som har färgat av sig? :D


Jag vill passa på att tacka samtliga deltagare för en jätte trevlig kryssning och hoppas att vi snart åker igen :D

Scaramanga





Kommentarer
Postat av: syster yster

hahahahah jaa du scara, vad vore livet utan dej:-) puss o kram

2009-10-03 @ 08:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0