Dag 3 Hua hin

Godmorgon.

Nu sitter man här i hua hin för tredje dagen och njuter. Det är kanske 28 grader varmt och fuktigt. Men skönt är det. Idag är det besök hos syster som gäller. Vi måste ju se hur de´har det där uppe:)
Då blir det sol och bad i poolen.
Sedan hoppas jag att vi tar oss iväg till någon marknad så jag kan handla nya t shirtar. Det går ju åt 2-3 st om dagen.
Jag måste säga att Thailand är kontrasternas land. Här samsas flådig lyx med djupaste misär, sida vid sida. Det är en märklig upplevelse. Men människorna är ju underbara de bara skrattar :)I
och försöker sälja saker till oss dumma turister. Jag har ju hittills köpt 2 hattar som jag inte är direkt stolt över.... Vi får ju se eve tycker om dem :)
Denisé tror att Eve kommer att kasta bort dem för mig. :)
Men bilder utlovas fast det kommer att bli i ett senare skede.

Hoppas ni får en bra dag

Klockan är väl runt 7 hemma nu, så jag kan tänka mig att arbetet startar snart.
Här är ju klockan 11:09 och festen ska precis börja om.


Scaramanga
Försäljarnas bästa och dumaste kund :)

Kommentarer
Postat av: kulturella

jag köpte en blå tröja...men myror att böt när jag kom hem med en politiker....namnet har jag glömt.

2009-10-10 @ 08:22:39
Postat av: Marre

gu vad skön me värme

2009-10-11 @ 10:36:53
Postat av: Rebecka

Tycker om det du skrivit! Mysigt att se lite sunda grejer och inte endast det generella grejerna som man kan läsa om varenda dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0