Dags att gå i ide?

Efter att eve och jag hade ätit middag igår. Så bestämde vi oss för att ta en promenad. Vi tog beslutet att gå in till city från midsommarkransen. :) Det är faktiskt en riktigt fin promenad även om det är ganska långt. :)
Vår promenad tog ca 1,5 h. Innan vi stod inne på t centralen och väntade på tåget hem.
Jag kände redan på tåget hem att jag började bli riktigt trött och klockan var ju bara 21:00. När vi kommer hem så hinner jag lägga mig i sängen och läsa ca 5 sidor i min nya bok (Dan Browns nya. Den är jätte bra)
Innan jag somnar. Jag har börjat fundera på om det är dags att göra som björnarna och gå i ide. När man inte ens orkar hålla ögonen öppna efter klockan 21:30. Då är det illa.
Men det kanske är kroppens sätt att tala om för mig att det är dags att ta en tupplur och vakna när våren kommer?
Idag har det varit en väldigt lugn dag på jobbet, tråkigt tråkigt.
MMMMh HEEEEEJ tanten har varit inne ett par gånger och pratat med mig. Hon tycker att jag ska hålla mig hemma nu och inte resa något mer.

Men nu ska jag hoppa i duschen innan Eve kommer hem.

Ha det bra med er

Scaramanga

Hustomte


Den förlorade symbolen

En riktigt bra bok. Jag har ju hittills bara hunnit 100 sidor, men den är grymt bra än så länge :)


Kommentarer
Postat av: Carin

Hej!

Jag håller precis på att ladda ner boken på mp3..

Kul att höra att den är bra!

Rolig blogg du har, jag brukar läsa den ibland!

Mvh Carin

2009-10-29 @ 14:23:50
Postat av: kulturella

men då tog ni god tid på er..

2009-10-30 @ 13:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0