Jonas fest :)

Hej igen.
Idag ar det dags for den stora handelse som har fort mig over halva varlden, namligen Jonas 50 ars fest.
Det kommer nog att bli valdigt trevligt tror jag. Pa sondag kommer festen att fortsatta med att vi tar en bat vid namn "Pearl of siam" Fran den baten ska vi fiska, snorkla. besoka nagot apberg samt dyka med delfiner. :D
Det verkar ju jatte spannande. Sa det ser jag verkligen fram emot.
Idag ar vadret lite halv mulet, men det passar jatte bra for att ligga pa stranden och slappa.
Man maste ju spar ihop energi till kvallen.
Det kommer att bli super kul.
Undrar just om jag ska vara lite modig och dra ivag pa donken for en frukost alldeles sjalv?
Det aterstra att se. Jag kan iaf meddela att det hittills har knappts over 500 bilder av vara aventyr i Thailand :D Sa den som vill se Thailand fran var vinkel kommer inte att bli besviken. :D
Men nu skriker magen och vill ha frukost.
Ha det bra med er alla

Scaramanga

Ps eve, vykortet ar skickat. :D



Har ar baten vi ska aka :D


Kommentarer
Postat av: kulturella

har redan dykit med delfiner jag.....först i fick en grogg.

2009-10-16 @ 07:26:32
Postat av: Marre

gu så härligt

2009-10-16 @ 07:39:41
Postat av: Eve

Ser fram emot ett vykort... och att få se bilder från Thailand... och... ATT FÅ HEM DIG NGNGÅNG! :)

2009-10-16 @ 08:39:31
Postat av: Lottapotta

Men vännen, var försiktig om du ska snorkla... Nu blir jag nervös!

Och vykortet till mig är väl också postat antar jag!?!?!...

2009-10-16 @ 21:15:53
URL: http://gama.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0