Ny resa bokad :D :D

Snart tror jag att människor kommer att tro att jag är gjord av pengar.... Men så är inte fallet.
Men jag såg ett erbjudande jag inte kunde motstå igår......
Jag höll på att smälla av, vilket pris.
En vecka all inklusive till Egypten för 4000:-. :) Det är ju bara så sjukt billigt. :)
Jag pratade med Eve och hon sa JA efter ca 5 sekunders betänketid :D
Så på måndag åker jag 17 dagar till Thailand. Sedan är det bara att komma hem och jobba ett par månader sedan är det dags för Egypten :D
Det känns skönt att ha något att se fram emot. :)
Sedan att jag ska få åka med Eve gör ju bara saken bättre :D

Jag har letat fram lite bilder från Egypten och där vi ska bo. Håll till godo.

Picture View

Ser ju underbart vackert ut :D

Picture Pool facilities

Mysig pool oxå :D

Picture Hotel beach

Stranden verkar ju toppen :)
Jag har hört att det ska vara väldigt fina dykvatten i Egypten. Man kanske skulle pröva det denna resa?

Picture Pool facilities

Det ser ju helt perfekt ut i skymningen, Men jag tror att hotellet i Turkiet var ett par strå vassare :) Men vad gör det om priset är hälften?

Picture Hotel beach

Underbart. Jag känner att jag kommer att trivas här :D

Picture Room

Dom kan bädda sängarna här oxå :D


Ja jag känner att Eve och jag kommer att få en underbar resa. Det var verkligen ett snabbt och rätt beslut.
I LOVE IT!!!

Nä nu ska jag ta en öl till och gå och duscha så jag luktar gott tills Eve kommer hem :)

Ha det bra med er :D

Scaramanga


Kommentarer
Postat av: ERSK

Ser ut som ragvaldsnäs när man har 1.5promille.Du kan få hyra min bungalov i ragvaldsnäs för 3500kr i 17dagar.

2009-10-03 @ 08:36:16
Postat av: Marre

Vad härligt de ser ut. är din flickvän du ska åka me...

2009-10-03 @ 13:52:09
Postat av: kulturella

OK DÅKI.

2009-10-04 @ 08:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0