Thailand dag 8 :)

Igar blev det aterigen en ganska lang dag. Vadret var ju inte det basta sa vi valde att beta av lite sevardheter istallet. :) Sa nu har man sett en 15 m hog buddha staty och ridit elefant. :)
Vilka monster dessa elefanter ar alltsa. Man skulle inte direkt vilja bli klamd under dem.
Elefanterna fick nagot tuppjuck inne i skogen och borjade trumpetuta och vande sig in mot skogen oh backade. Da ska jag bara meddela att Scaramanga var bra nervos......
Men det blev en rolig dag igar och man far ju uppleva en hel del. Gardagskvallen avslutades med en pizza till ,iddag. Man ska ju inte saga att pizzorna nar upp till svensk standard, men det var gott anda. ;)
Sedan promenerade vi igenom nattmarknaden och handlade en del innan kvallen avslutades i hua hins bar distrikt " Lycklig gatan " Det ar ju en marklig upplevelse att ga dar nattetid kan jag bara saga. Dar finns allt fran djupaste missar till fladigaste lyx. Men nu ar klockan snart 9:30 och jag ska ga och ta en morgon massage.
Det kommer att bli valdigt skont.
Sen ar det dags for frulle, undrar just var vi ska ata idag?
Men det kanns faktiskt bra att nerrakningen har borjat. Det ska bli skont att komma hem, man har ju nagot att langta hem till nu om man sager sa. :)
Men ni far alla ha det sa bra sa ska jag forsoka att skriva lite offtare. Men bilder och dylikt kommer efter att jag har ankomit Sverige.

Ha det bast :)

Har ar det nu ca 29 grader varmt och fint vader :)

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Eve

Hihi, du är söt du :P Längtar efter dig med :P (tolkar det som att det var mig du syftade på med "något". Ms It, That´s me.)

2009-10-13 @ 08:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0