Thailandsresan borjar lida mot sitt slut.

Nu ar det bara ett par dagar kvar tills jag kommer hem till Sverige igen.
Det kommer att bli manga telefonsamtal att ringa och beratta om mina upplevelser. ;)
De senaste dagarna har mest bestatt i fest och flard. Igar var vi ute pa den dar batutflykten. Det var riktigt roligt. :) Tyvarr sa sag vi inga delfiner, men det andra var grymt roligt.
Igar at jag for forsta gangen skaldjur pa allvar sen jag kom till Thailand. Vi at nere vid piren i Hua Hin. Det var faktiskt riktigt gott, aven om jag inte ar den storste skaldjursfantasten, men man maste ju prova eller hur?
Jag prov packade oxa min resvaska igar, din gick ihop med 2 mm marginal, den var ju halvfull nar jag akte. Sa man kan ju med latthet saga att Scaramanga har shoppat los....
Men nu ar det fardigshoppat. Nu hoppas jag bara att den klarar vikten oxa. Men om inte far jag dumpa lite klader.
Jag har iaf kopt en prisvard sak. Jag pratade med min syster tydligen sa saldes samma sak pa en affar i gammla stan for 3000 kr. Jag betalade 110:-
Nu aterstar bara att jag far over alla bilder. sa att jag kan delge er alla. Men det ska jag losa snabbast mojligt.
Men nu ska jag upp och ta en dusch, hoppas att ni alla har det jatte bra. Jag saknar er alla

Scaramanga.


Kommentarer
Postat av: Lottapotta

Inte för att jag missunnar dig semester, men nu tycker jag det är dags att du kommer hem!!!! Du har varit borta länge nu och jag saknar faktiskt dig!

Mycket!!! Kom hem nu så vi får prata lite skit!!!

2009-10-19 @ 18:58:08
URL: http://gama.zoomin.se
Postat av: Eve

Komsi komsi

2009-10-19 @ 20:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0