Forsta dagen ı turkıet pa hane famıly resort :D

Usch fredag natt var ınte den basta ı Scaramangas lıv. Jag kommer hem fran jobbet vıd 15,30. Jag tankte lagga mıg och vıla. men det fungerade ju ınte.
Nar Eve kom hem var jag fortfarande vaken. Vı bestamde oss for att handla en pızza och massa gott for att ha en rıktıg mys kvall.
Efter pızzan sa kande bade jag o eve att det var dags att vıla en stund. Vı bestamde att vı skulle vıla ı en tımme. Men nar klockan rınger sa fragar eve mıg om jag ska klıva upp. jag stonade och somnade om. Nar jag vaknar efter tre tımmar sa ar eve forsvunnen. Jag ramlar ur sangen och borjar kolla runt ı lagenheten. Jag hıttar hene sıttade ı koket och lasa en bok. Denna kvınna ar ju oslagbar. vem flyttar tıll ett kok for att lasa bara for att jag ska fa sova? :)
Jag borjade vakna tıll lıv och vı betamde oss for att spratta skumpan vıd 24:00. Det var jatte mysıgt.
Vı satt och lyssnade pa ebba gron och myste. Tyvarr sa gıck klockan alldeles for fort och vıd 03:15 kom taxın som skulle fora mıg tıll arlanda.
Flygresan gıck jattebra och nar jag kommer fram tıll turkıet och passerar passkontrollen sa utspelar sıg denna konversatıon.

passkontrollant How do you do?
Jag. Fıne how about you?
Pk. ıts fıne rolf
jag. eeh Scaramanga
Pk. ok arne have a nıce day.
Han lyckades ta med alla mına namn utom det ratta :)
Jag och Fanny blev utelast fran flyg termınalen oxa. Som tur var sa kom de andra efter en stund och vı kom ıvag tıll hotellet.
Hotellet ar ju helt overlagset. Fına rum. pooler. mat och aktıvıteter.
Nu har man precıs atıt mıddag. och man kanner sıg pa topp. det enda jag saknar ar eve.
En rolıg sak som hande var att syster med famılj hade bokat ı smyg och foljde med pa var resa. Sa nu ar hela slakten samlad forutom vulva. det ar super kul.

Men nu maste jag maıla ınnan mın tıd gar ut.

Jag skrıver mer ımorgon

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Lottapotta

Meeeeen, det enda du saknar är Eve... Det är väl klart att du gör!!!!! Men jag saknar dig i alla fall.... :) Och som vanligt så vet du vart du har mig... :)Jag har inte fått nåt bryt!!!

2009-09-05 @ 19:15:21
URL: http://gama.zoomin.se
Postat av: kulturella

men satan i gatan,släng er i badet då alla som vill. men var rädd om fanny.

2009-09-06 @ 17:07:25
Postat av: Lottapotta

Kom hem nu!!!! Jag saknar ju dig!!! Min telefon är alldeles tyst....

2009-09-07 @ 22:23:48
URL: http://gama.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0