God morgon världen :D

God morgon

Jag vet inte vad det är för fel på mig? Jag har börjat drömma mardrömmar?? Jag är värre än barnen tror jag.
Inatt drömde jag oxå och vaknar vid 4 helt genomdränkt av svett.....
Jag drömde att jag och eve blev visiterad av pappa och min chef..... ?
Sedan blev vi jagad av ett gäng med latinos med knivar och yxor....?
Jag kanske borde sluta läsa american psycho?
Jag var helt färdig när jag vaknade, svetten bara rann av mig......
Tur för mig att Eve låg och kramade om mig, men jag måste ändå gå upp för att ta en cigg och stilla nerverna.
Eve väckte mig i morse så att vi kunde äta frukost tillsammans innan hon gick till jobbet. :)
Det är mysigt att äta frukost med eve, vi satt och tittade på nyhetsmorgon och mumsade macka. :)
Hon är ju bara för söt :D
Sedan att eve är lite för borgerlig och inte stallinist som jag, det får man leva med :P :D:D
All makt åt proletariatet är ju min paroll!! :P

Jag är ju fortfarande sjuk, så jag är hemma idag oxå. Jag har snart gjort av med en 3 års konsumtion av ipren och näsdroppar:)
Men det känns ju som om det går åt rätt håll. :)

Jag har oxå varit produktiv idag och ringt och beställt telefon möte med min ep doktor.
Det har ju gått väldigt fort sen jag senast var där och jag skulle ju kontakta henne i mitten av september för att få göra ett nytt eeg test. och förhoppningsvis få tillbaka körkortstillståndet :)
Men som sagt det är inget jag räknar med, men det känns ju skönt att vara närmare nu än för 10 år sen :)

Undrar just vad jag ska roa mig med idag?

Ja något blir det säkert.

Eve uppskattar alla söta kommentarer ni skriver om henne :D

Ha en bra dag

Scaramanga


Kommentarer
Postat av: Vulva

Jag trodde att du ahde gett upp ciggen men en gypsy lämmnar väll aldrig något eller? du kanske också ska börja sälja katt guld utanför ikea.på tal om ikea när ska ni åka dit? då vill jag följa som åskådare å se scara sakta men säkert brytas ner till ett nerv vrak

2009-09-15 @ 16:27:10
Postat av: Agda

Läser du American Psycho på riktigt eller skämtade du bara? Det är den enda bok jag slutade läsa efter första EVILavsnittet och sedan genast förpassade ut ur lägenheten. Den får under inga omständigheter bo hos mig.

När jag var liten och läste "eldfödd" av S King så vågade jag inte ha den på nattduksbordet, utan var tvungen att ställa in den i bokhyllan mellan varven. Omslaget var för läskigt. Nu täl jag det mesta, textmässigt.

Men American Psycho är en h e l t annan ondskedivision! Huh, ta bort, får inte finnas. Alls.

2009-09-15 @ 19:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0