God morgon :)

God morgon på er alla :)

Jag måste börja med att tacka för alla positiva kommentarer kring mitt senaste inlägg. Det värmde i hjärtat :)

Jaha nu sitter man här endast iförd kalsonger och funderar på vad jag ska roa mig med tills klockan 13 ? :)
Jag har ju en tvättkorg som tittar förmanande på mig och ryter - packa upp mig... :)
Så jag antar att det kommer att bli mitt första projekt.....
Någon borde uppfina holografiska kläder, så att man slapp tvätta och vika kläderna.
Men i väntan på nästa generations kläder så får jag väl ta mig i kragen och sätta igång :)

Gårdagen var riktigt trevlig. Jag åkte in till det fashionabla Östermalm för att äta lunch med Eve, Vi valde Texas longhorn. De hade faktiskt riktigt prisvärda luncherbjudanden för att vara Östermalm.
Maten smakade utmärkt och sällskapet var ju det bästa.
En fråga som väcktes var dock. Hur visste servitören att vi skulle ha just vår mat?
Eftersom vi satte oss på en annan våning?
Men jag antar att det kommer att bli en ny X-files fråga.

Efter lunchen begav jag mig in till city och handlade handdesinfektionsmedel och en ny lösning till solglasögon.....
Vi får väl se om jag kommer att  använda den.... Det luktar lite tysk turist om det hela, bara midjeväska som saknas :) Men samtidigt kan det ju vara roligt att se något av Thailand oxå.
Eves födelsedagspresent är oxå ordnad. Nu är det bara att rita en skattkarta :)
Vi får väl se om hon hittar den......

Men nu vrålar tvättkorgen igen....
Jag måste ta hand om den nu.

Ha det bra med er alla

Scaramanga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0