Godmorgon/Grattis El Grande :D

Nu sitter man här i soffan igen och ska försöka komma på något att skriva :)
Igår var det en rörig dag på jobbet, men jag måste säga att det hela löste sig tillslut ganska bra. En sak som är värd att nämnas är väl att, det känns väldigt kul att se människor växa i sin yrkesroll med ökat ansvar. :)

När jag kommer hem från jobbet så möter jag en sovande Eve i sängen. Stackarn hade varit hem till Uppsala och klippt sig och hämtat saker. Sedan åkt direkt tillbaka till Stockholm. Man kan ju förstå att hon var sliten. :)
men hon är ju så söt som anstränger sig och åker tillbaka.:)

Idag fyller en av mina bästa kompisar 30 år!!!
El grande the super hero lover!!
Man får ju passa på att gratulera honom.
Sedan kan man ju tycka vad man vill om att han inte ska ha någon fest...... :(
Men vi får väl ta det vid ett senare tillfälle :)
Man vill ju prova hans egen bakade tårtor och kärleksmums, sedan vore det ju inte dumt med en pripps blå heller....
Jag har ju fortfarande inte fått prova bastun i the love mansion. :) Sist vi badade bastu höll vi ju på till 4 på morgonen...... :)
Lotta fick komma ner och säga åt oss att vara tyst för hon skulle jobba ;)

Men nu ska jag klä på mig och försöka äta.

Ni får ha det så bra!!

Än en gång.....

Grattis El Grande, du är gammal nu....... Men du kanske bara blir mer vis och allsmäktig? :D


Scaramanga

Fan vad sur jag blev som inte fick gå på fest.......





El Grande & Lotta posar......

El grande försöker förföra kameran, - Kom till pappa så ska du få smaka på en fulländad penis...... mmmmh



hahahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0