Grävis/mechmet flunsan :D

Jag och min syster ligger i den så kallade Grävis/mechmet flunsan :D
Vi har gemensamt beslutat att det är Kajsa och Fannys fel att vi är sjuka. :)
Om de inte hade hånglat med dessa, så hade Grävis/mechmet flunsan aldrig behövt drabba mig och min syster :)
Men nu är vi sjuka pga av dem. :)
Man kanske kan stämma Kajsa & Fanny för att de har sett till att jag blivit sjuk? :D
Man kunde ju kräva hälften av alla deras veckopengar eller vad de har för något? :)
Undrar om Grävis bröllop kommer att innehålla en dresscode som säger att man måste ha gul grävis hatt? :D
Och i mechmet fallet kanske det krävs svettig serverings skjorta :D

hmm jag måste nog tala med min söta jurist om det är möjligt att stämma :D
Jag vet ju att lill prinsessorna har stora rikedomar gömda under sängen, så det kanske blir lönsamt? :D
För jag kan aldrig erinra att de någonsin använt sig av sina egna plånböcker :)
Så jag vädrar en tidig pensionering för morbror Scaramanga :D
Man kanske skulle ta med sig eve och pensionera sig på Bali eller Thailand? :)
Går stämningen bra, så är pensioneringen löst :D


Haha jag är en ond morbror, men jag hoppas ni förstår att jag retas bara :D


Scaramanga

sjuk i Grävis/mechmet flunsan :D





Kommentarer
Postat av: kulturella

lycka till,,

2009-09-15 @ 15:12:51
Postat av: Fanny Princess Wagenius

Svin!

2009-09-15 @ 15:47:32
URL: http://wagenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0