Mitt kylskåp..... :D

God morgon.

Idag är det en sliten men mycket glad Scaramanga som sitter i soffan och försöker skriva blogg. :)
Jag har fortfarande inte fått någon ordning på min hjärna, den går fortfarande för högvarv, med ett enda i fokus. att låta arbetsdagen gå förbi så fort som möjligt för att få komma hem.:)
Det finns ju nu mera något annat än soffan som lockar. :)
Nu är det bara 2 dagar kvar tills jag ska åka till Turkiet, taxin är bokad till 03:15 på lördag morgon. Vilken tid va?
Jag satt och pratade med eve igår och konstaterade ganska snabbt att sömn kommer att vara en brist vara innan man kommer fram till Turkiet Idag så jobbar jag ju 9- 22 och på fredag 6 - 15. Sedan brukar ju vissa sömnsvårigheter infinna sig när man väl kommer hem :)
Men det gillar jag. :)

Jag känner heller inte igen mitt kylskåp längre, jag tror att någon har påbörjat projektet omvandling av unkis.:)
Från att ha varit smutsigt, och haft ett innehåll bestående av folköl, smör och en mjölk som gick ut i mars. :D
Så har det genomgått en förvandling och innehåller nu en hel del nytt. till och med parmesanost?
Vad är det egentligen som sker? :) Det är till och med rent :)
En rolig detalj är ju att när jag städade kylen, så inser jag att jag inte har gjort det, sedan jag fick mitt nya kylskåp. :) Till och med pack tejpen satt kvar inne i kylskåpet.
Men allvarligt vem bryr sig om rotfrukts-lådan går att öppna? :) Jag hade ju inga direkta planer på att någonsin använda den. Men det kanske säger en del om Scaramangas matvanor om pack tejpen sitter kvar...... :)
Jag hat heller inte ätit paradrätten på en hel vecka. Det har nog inte hänt de senaste 10 åren. :)

Men nu måste jag börja slita på mig arbetskläderna, nu ska jag ner och ha ett möte på jobbet.

Jag inser oxå att jag inte kommer att kunna ta med datorn till Turkiet, men jag kommer att föröka hitta någon dator på hotellet så jag kan uppdatera er lite under min vistelse. :)

Jag får hoppas att pappa tar med kameran så jag får lite kort som jag senare kan lägga upp :)


Ha det bra med er alla

Scaramanga





Kommentarer
Postat av: Eve

Steg 1. Kylskåpet. Steg 2. Pensionärsblommorna. Steg 3. Psykiskt och fysiskt nedbrytande tills du blir min husslav, while sweet mama brings home the bacon ;) Haha, puss på dig!

2009-09-03 @ 09:16:48
Postat av: Vulva

Du kan ju annvända din hi tech mobil att ta foton med eller får du bara bilder utan färg då? ha ha ha

köp ny mobil snål gubbe

2009-09-03 @ 09:42:53
Postat av: Katja

Du verkar väldigt lycklig.

Är glad för din skull!

2009-09-03 @ 16:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0