Rule Scaramanga, Scaramanga rules the world :D

Tjenis igen, kort mellan inläggen idag :)

Men goda nyheter är förestående, märkligt att de kommer slag i slag?
Dels är det idag en månad sedan jag träffade eve :D Tiden går fort när man har roligt med en underbar människa :D

Jag har haft telefonkontakt med min ep läkare idag :)
Hon ville höra om jag mådde bra, och det gör jag ju.
Hon skulle nu skicka in en snabb remiss för nytt eeg. Men hon sa eftersom jag mår så bra så skulle det inte vara några problem med att hon skrev en rekommendation till länstyrelsen, för nytt körkortstillstånd åt mig.
Men jag skulle få en kopia innan så hon sa att jag inte behövde lägga ut pengar i onödan....
Men för fan nu får vi hoppas, hoppas, hoppas att allt går som det ska. :D
Jag hoppas den sista kvarlevan från nazi tiden (eeg) går bra.
Det ska vara det sista hindret nu!! Hoppas hoppas hoppas......
Nu är jag ju betydligt närmare än för 10 år sedan, faller jag på mållinjen nu, så ska jag bli rik, och anställa min ep läkare som privat chaufför :D och aldrig mer försöka med detta körkort.

Lite dryg rubrik på detta inlägg kanske, men det är så det känns i hjärtat just nu. :D

Nu kallar den andra damen av detta hus på mig. :) (dammsugaren)






Idag tror jag världen ler mot mig, jag vet iaf att jag gör det mot den :D

Kommentarer
Postat av: kulturella

ja du var har du fått din obegåvning i från,

2009-09-16 @ 12:53:20
Postat av: Dénise

Fasen va roligt raring =) Glad för din skull. Puss och kram

2009-09-17 @ 07:26:09
URL: http://blondie86.blogg.se/
Postat av: blondinstoffe

jag censurerar mig själv

2009-09-17 @ 12:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0