Snart dags för lunch :)

Nu ska jag strax börja göra mig iordning för att åka in till stan och luncha med Eve. :)
Det kommer att bli roligt :)
Man får ju se om man hittar fram bara, man är ju inte så van att irra runt i finkvarteren på östermalm.
Men det ordnar sig nog, om inte så får jag ringa sos alarm och be dem skjutsa mig hem till kransen :)
Undrar just vad vi ska äta?
Jag hoppas att Eve har lyckats luska fram några bra restauranger att välja bland :)
Men det har hon säkert, jag är inte orolig. :)

Men nu börjar det brinna i knutarna, dags att ge mig av.....
Fast jag lär ju byta kläder först, de kanske låser in mig på psyket om jag kommer i jeansshorts till östermalm :)




Det kanske säger en del om mitt älskade Stockholm?


Ha det bra

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0