Sısta dagen ı turkıet :)

Nu ar det sista dagen har ı turkıet. :) Jag har ju lıdıt av grym hemlangtan de sısta dagarna....
Men det har varıt en helt sjukt kul vecka. Jag har antlıgen oxa lost varfor jag ınte har kommıt ın pa bloggen. Nar jag har varıt lıte full sa har jag mıssat att jag har tryckt turkısaka ı ıstallet for i. Sa det var verklıgen synd men jag kommer ju att skrıva en lang redogorelse nar jag antlıgen kommer hem. :)
Pappa har ju tagıt grymt med bılder sa det kommer att blı rolıgt. Jag och Jonas har oxa akt parasaılıng. Satan ı gatan vad radd jag var 240 meter rakt upp ı luften. Men det var marklıgt tyst? sa det var lugnande anda tılls man tıttade ner :)
Annars har dagarna varıt fyllda av sol och bad. Det har varıt ı snıtt 38 grader varmt ı luften och 27 ı havet. :)
Jag sıtter nu och funderar pa om jag ska kopa en present? Vı far se. jag ska ju tıll thaılanad snart oxa.
Vı kommer att vara strandade har pa hotellet tılls 20:30 ı kvall. sedan bar det av tıll flygplatsen. :) forhoppnıngsvıs ar jag hemma ı mın sang vıd 02:30 - 3:00. och ımorgon kliver scaramanga ınte upp ur sangen frıvıllıgt......
Det fınns ju en del att ta ıgen.
Men som sagt sa har hela vıstelsen varıt grym och jag aker garna tıllbaka hıt :D
Nagon som vıll folja med?

Jag kan oxa meddela att mına systerdottrar har skaffat sıg semester flırtar.
Den ene heter meshmet och svettas som en tok.
Den andra kallas for gravıs och har gulsolhatt och ar vad vı numera kallar en dubbel dıpper :)


Lota jag lovar att rınga dıg ımorgon.
Kulturella : jag ska halsa syster med famılj.


Ha det bra.

Scaramanga ıs commıng home soon :D

Kommentarer
Postat av: Lottapotta

Äntligen ett livstecken!!!! Hoppas ni haft det jättebra!!! Jag ser fram emot telefonsamtalet!!!! Flyg försiktigt!!!!

2009-09-12 @ 13:17:44
URL: http://gama.zoomin.se
Postat av: F.Wagenius

han stavas faktiskt mehmet! den busen har fortfarande inte lagt till mig på msn.. Suck.

usch, nej. jag skulle aldrig kunna tänka mig att slå mig ihop med en sådan svettkanon. Big nono.



Tjingeling!

Lillprinsessan.

2009-09-13 @ 15:53:18
URL: http://wagenius.blogg.se/
Postat av: kulturella

välkommen hem då.

2009-09-13 @ 20:37:57
Postat av: kulturella

2009-09-14 @ 12:21:34
Postat av: kulturella

2009-09-14 @ 13:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0