Tisdag.

Idag vaknar man av att Eve puttar mig i sidan :)
E - Det är dags att kliva upp nu. sötnos. (kl 05:20)
J - zzzzzzzz
E - Är du vaken?
J - zzzzz mmm zzzzzzzz
E - Du måste kliva upp nu sötnos......
J - zzzz Vad är klockan då?
E - 05:35.
J - zzzzzzz. Jag är trött
E - (puttar än intensivare) Du kommer att komma försent..... älskling!
J - Ja.... jag ska .......... åhhhhh jag tror jag dör....

Jag förstår inte hur hon står ut med mig på morgonen. Hon är jätte pigg och jag är totalt slut. :)
Men hon är ju fantastisk som inte ger upp med mig. och låter mig försova mig :)

Jag har nog haft den lugnaste dagen på jobbet sedan jag började där för 9 å sedan. Jag har suttit framför datorn hela dagen och försökt kommit fram till hur vårt nya datorprogram för egenkontroll fungerar?
Det var ju hur mycket som helst att läsa..... Men jag tror jag har börjat förstå en del iaf. :)

Imorgon är jag ledig, då ska jag ge mig in till city och luncha med Eve. Sedan får jag inte glömma att gå på boa och teknikmagasinet. Jag måste ju handla bira till i helgen när jag ska iväg till Jonatan på party :)
Det kommer att bli super nice. :)
Teknikmagasinet verkar ju vara den enda kedjan i Sverige som har handdesinfektion kvar?
Det var ju helt slut på apoteken iaf.

Men nu ska jag följa med Eve in i köket och laga mat.
Dagens mat består av:

Fläskfilé med tagliatelle och svampsås.

Super nice.

Ha det bra.

Imorgon lär det ju följa fler inlägg när jag är ledig:D

Scaramanga





handdesinfektion, en brist vara i masspsykosen Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0