Nytt försök Turkiet + Bilder :)

Hej Här kommer de utlovade bilderna från Turkiet :)



Vi börjar med en bild över vattenrutchkanorna :)
Här utkämpades många hårda slag, men jag vann nästan alla. :) Vad kan det ha blivit mellan Grävis och mig 0 -11?



Passa er här kommer sälen :)



Scaramanga by the sea :)
Mitch släng dig i väggen :)



Ja och mammsen har intag pose i solen :)



Jag pass på mens de ä gratis :D



Gosa posar by the pool side



Fan vad sur ni är!! Ryck upp er och drick en donkey piss :)



Scaramanga i sin naturliga position. Men vad är det mellan mina ben? Kan det vara en flytmadrass, eller är jag bara glad och tänker på eve? :D



Det är så här va spana in farsan Scaramanga så ska jag lära er hur man gör en volt. :)
Volt tävlingar var en återkommande tävling. :)



Vem är det vi skymtar i bakgrunden på detta kort? Jo Grävis i sin gula fula solhatt. Så fort Kajsa var i närheten så började han stryka runt våra bord.....



Scaramanga + bror tävlar i kanan, det är ju uppenbart vem som vinner, Jag så klart. :)
Okej denna gång tjuvstartade jag kanske lite :)



Familjen Lurch på stranden :)





Lillprinsessan av bayern, Eller örbys största slavdrivare? :) Hon fångade iaf meschets ögon :)



Jag spöar upp grävis i havet :)
Jag vann överlägset :)



Så det var ett par av bilderna, Jag kan rekommendera er alla att åka dit.

Det var guld :)

Ha det bra

Scaramanga




Kommentarer
Postat av: Agda

Godness gracious. Jag måste absolut skaffa nya kontaktlinser. Bilderna är OERHÖRT svåra att se.

2009-09-21 @ 10:21:04
Postat av: Dénise

Det vore ju kul om man såg något på bilderna också ;P

2009-09-21 @ 13:02:53
URL: http://blondie86.blogg.se/
Postat av: Dénise

Nu ser man :) Ser mys ut, men jag tror inte på att du vann alla de där fighterna..snarare tvärtom ;) Kraaam

2009-09-21 @ 17:10:30
URL: http://blondie86.blogg.se/
Postat av: Marre

gu vad härligt.. jag vill oxå utomlands

2009-09-21 @ 18:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0