Tvätten är äntligen klar :)

Tvätten är äntligen klar, tom vikt och inlagd i skåpet.......
Något känns fel..... Det brukar ta minst 1 - 1,5 veckor annars......
Jag har idag provat att tvätta på eves vis....
Det hör till saken att hon följde med och sorterade tvätten. (Hon kanske blev en smula nervös igår?:) )
Det gick ganska bra faktiskt även om tids åtgången blev snäppet högre :)
Tre maskiner istället för maximalt två som jag hade kört i vanliga fall. Men vi får väl hoppas att de stackars kvalstren dog denna gång iaf :)
De har ju fått leva ostört i 10 år nu. :)
Man kanske kunde kränga kurser i att unkis tvätta?

Till stressade latté mammor/pappor
Vill ni spara tid i tvättstugan?
Vill ni få mer tid över till lattén?
Gå då med i kursen unkis tvätt.
Kostnad 300 kr/gång
antal tillfällen 10 st.

Kursledare:

Scaramanga
leg. tvättolog

10 års erfarenhet. nöjdhet utlovas

Vad sägs om den annonsen?
Nej nu har jag mitt sista projekt för dagen... Sen ska jag gå på jobbet.

Ha det bra

Scaramanga

Ditt ledljus för en snabbare vardag :)

Kommentarer
Postat av: Eve

Behövs det verkligen 10 kurstillfällen för att lära sig att stoppa allt i en tvättmaskin inställd på 40 grader? ;)

2009-09-17 @ 10:53:24
Postat av: blondinstoffe

skulle lätt pröjsa dig 300 spänn för att lära mig hur man får ut bromsspåren ur oranga fjalingar

2009-09-17 @ 12:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0