Lyckohjulet?

Jag har nu haft oturen ett par gånger att slå på tvn och behöva bevittna detta tragiska tv-program. Varför bestämmer man sig att blåsa liv i ett tv-program som dog en naturlig död under 80 eller 90-talet?
Sak samma är det väl egentligen. Men jag funderar på vad dess programledare egentligen tycker om sitt arbete? Programledare är Hans Wiklund och Hannah Graaf. Båda dessa har ju lett betydligt bättre program och varit ytterst framgångsrika. Det måste kännas hemskt för dem att numera behöva leda detta program.
Speciellt Hanna Graaf ser lidande ut i tv rutan när hon i högklackade skor och tight svart klänning glider fram och försöker se sexig ut. Hela försöket faller platt och ser bara tragiskt ut! Medan hennes ögon skriker JAG VILL INTE!! TA MIG HÄRIFRÅN!!! Hans verkar ha förlikat med sin roll och gör ett bra jobb, men stackars lidande Hanna. jag riktigt lider med henne. Det märks att hon absolut skulle vilja göra något annat.
Jag hoppas att Tv3/Tv8 snart väljer att befria Hanna från sitt lidande och lägger ner programmet för alltid.
Jag kan förstå att unga som är nya i branschen gör allt för att få leda ett av alla dessa lekprogram som går på dagtid, Men Hans och Hanna har ju varit med ett bra tag nu och borde få göra bättre produktioner än detta. För det känns som om de har blivit placerade i den stora frysen av tv-kanalerna.

Men det är ju bara min åsikt.




Kommentarer
Postat av: stoffe

vad tragiskt det känns när man inser att du sett lyckohjulet av en annan anledning än att runka till hanna graaf

2010-04-10 @ 08:31:01
Postat av: hilma vestin

hej hej rolig blogg!!!! ha det bäst och hälsa eve=)

2010-07-26 @ 19:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0