Tjenis

Mycket har hänt från min senaste uppdatering. Mycket positivt och lite negativt. Precis som det ska vara med andra ord.
Vi börjar väl med det positiva?
Jag och Eve var på en väldigt trevlig grillkväll ute i fruängen i helgen. Mycket gott att dricka blev det. En ganska stor smula för mycket för min del. Men vi tackar deltagare och värdar för en fantastisk rolig helg. Vi får göra om det snart.
Det negativa med det hela var ju baksmällan som kom som ett brev på posten. :( Man lovar sig själv varje gång att man ska dricka mindre, tyvärr i mitt fall så verkar det vara en läxa jag aldrig lär mig.
Men nu dröjer det nog ett bra tag tills nästa gång. Men det kan ju ha att göra med att jag jobbar helg i helgen :)
En annan positiv sak är att jag och eve har sökt ett lånelöfte, så vi ska kanske börja titta på ny lägenhet. Vi blev preliminär beviljade 1. 6 miljoner. Men det vore ju kul att komma under det.
Så vi får se. Jag tycker iaf att livet flyter på i en ganska angenäm takt för tillfället. Personligen mår jag betydligt bättre idag än på mycket länge. :)
Jag känner verkligen att det finns en stark tro på framtiden.

Men nu ska jag sätta mig och surfa runt lite.

Ha det gott

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Agda

Kul att börja titta på lägenheter, då har ni söndagsnöjet ordnat framöver. OM ni slår till på en lägenhet och bara ska släppa din (hyresrätt???) så har flera stycken frågat mig om jag vet om nån ledig lägenhet på sistone.

2010-04-29 @ 09:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0