Produktivitet = mitt namn?

Satan i gatan vad jag har varit produktiv idag. :D
Kan det bero på att jag drömde en mardröm och vaknade alldeles svettig, jag blev inte mig själv på 15 minuter. det var super läskigt.
Men dagen har iaf varit super jag har fixat en överraskning till eve, men jag kan ju tyvärr inte delge er den än eftersom hon oxå läser min blogg. :D
Men ni ska få se sen.
Jag har även lyckats träna lite hemma, jag vågade inte gå på gymmet idag när jag ska jobba helg. Det hade kanske inte varit så snyggt att vakna upp i morgon och inte kunna röra sig :)
Men nu ska jag försöka plocka ihop lite i lägenheten innan det är dags att gå på jobbet.
Jag hoppas att kvällen går bättre än gårdagen, satans cirkus. Men det kan vi ta vid ett senare tillfälle, jag ska åtgärda det när jag kommer till jobbet.

Hoppas ni får en bra dag.

Det ska jag ha

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Eve

Hihi, Eve känner sig underbart bortskämd :D Tack tack älskling!!! :D

2010-02-06 @ 15:59:21
Postat av: X

Läste din kommentar i Petras blogg om regeringens påstådda tågsatsning och du nämnde marknadskrafter som något positivt.



Se gärna följande länk och återkom med dina reflektioner :)



http://vimeo.com/7857584



2010-02-06 @ 19:15:09
Postat av: Erica

Kan inte påstå att du varit särskilt produktiv när det gäller att uppdatera här sista tiden:P...

2010-02-12 @ 00:15:18
URL: http://sweptaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0