Torsdag igen :)

Jag vet inte vad det är för fel på mig, nu är det andra torsdagen i rad som jag kliver upp klockan 6. och jag börjar inte förrän klockan 13. Det är inte likt mig. Men jag antar att jag håller på att bli vuxen? eller kanske håller jag bara på att drabbas av noja, vad vet jag?
Men jag ser fram emot att jobba kväll, det ska bli roligt.

Jag har iaf bokat biljetter till shutter island på lördag. Det ska bli roligt jag ser verkligen fram emot att se den, hoppas bara att den är lika bra som boken.
På fredag firar jag och eve 6 månaders dag. Tänk vad tiden har gått fort ändå. Det trodde man ju inte för ett år sedan. Då satt man i sin unkis soffa och åt pasta med krossade tomater. Idag är livet mycket roligare och man kan ju minst sagt säga att maten har förbättrats :D
Så på fredag ska jag och eve gå och se grease den svenska versionen. Det ska bli jätte kul, jag har aldrig varit på en musikal tidigare,.

Men nu är det läge att gå och hämta tvätten.

Ha det

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: annakarin

ca 3 km nedanför för El Grande! förstår du? hur jag menar?

Kram

2010-02-25 @ 11:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0