Vardag igen....

Nu är helgerna slut och vardagen kommit åter. Jag måste säga att det är ganska skönt. Jag har ju inte varit så många dagar, så jag känner mig rätt sliten i kroppen. Det är även anledningen till att jag inte skrivit på ett par dagar igen.
Nyåret spenderades hos min syster med familj. Det var väldigt trevligt. Vi åt hummer och oxfilé. hela kvällen var en stor hit. Så det tackar vi för.
På nyårsdagen introducerade jag eve till en av mina traditioner. :) Jag tvingade henne att se Ivanhoe med mig :D
Eve hade aldrig sett Ivanhoe förut, och man kan väl med all rätt säga att hon var föga imponerad .... :D
Men hon är ju så gullig, som står ut med mig och tittar :)
Idag var sista dagen för att söka butiken, så nu börjar det bli riktigt spännande. Jag hoppas verkligen att jag får komma på intervju. :D

Idag är jag gräsänkling igen. Eve är i Uppsala för att visa sin lägenhet fö sin kompis som ska låna den i ett par månader. Så från och med  nu är vi sambos på riktigt. :D
Jag sitter och drömmer om Egypten nu, jag känner att det kommer verkligen att bli en resa för livet. Det ska helt klart bli väldigt roligt.

Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, det händer väldigt lite just nu.
Vi får hoppas att det händer något mer imorgon :)

Ha det bäst

Scaramanga




Mannen som räddar varje nyårsdag :D

Kommentarer
Postat av: Eve

Jag har hört att det ska finnas en Ivanhoe med Sean Connery.... Varför visas inte den istället???!

2010-01-04 @ 19:56:03
Postat av: KULTURELLA

undrar jag med...

2010-01-04 @ 20:06:31
Postat av: Lottapotta

Ja hon är duktig som härdar ut, men Ivanhoe tillhör ju nästan allmänbildningen och är ett krav efter en riktigt lyckad nyårsafton!!!! Sean Connery i all ära, men det är ju inte samma sak...



2010-01-04 @ 20:46:35
Postat av: FlowerPowerBruden

Låg själv som limmad framför tvn.....fan nästan vikigare än Kalle Anka.

2010-01-07 @ 00:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0