wihoo Nu är det inte många dagar kvar :D

Nu är det inte många dagar kvar till Egypten :D Det ska bli väldigt trevligt att få åka på semester igen. Speciellt att åka med Eve ska bli underbart. Jag kommer ju helt enkelt att ha den hetaste tjejen i hela Egypten :)

I helgen har jag och Eve haft Lotta och Jennifer på besök, det har varit super kul. Vi hade oss en ordentlig fest på fredagen så Scaramanga var golvad hela lördagen. :) Men det var väldigt trevligt, och jag orkade till och med följa med tjejerna och Eve och shoppa. Själ handlade jag mig en ny kavaj, för 300:- så nu är man värre än värsta Don Johnsson :D
Det har som sagt varit väldigt roligt att ha dem på besök och man får ju en uppdatering om vad som händer i bygden. :D Gnarp må vara litet, men när det kommer till skandaler är det få ställen som kan mötas med Gnarp :D
Det var en viss historia om en vis sten oxå...... Men det förkastades som ren och skär lögn :D

Idag har det oxå varit en hektisk dag på jobbet, tydligen ska jag ha ett möte med min chef angående framtiden, undrar just vad det kommer att innefatta?
Det hela var ju hans idé men det passade mig som handen i handsken eftersom jag ändå hade tänkt boka ett sådant möte med honom. :)

Jag och Eve har oxå fått en ny favoritsång :D
Passa er för att lyssna på denna, för den äter sig fast i er hjärna :D




Undrar om detta är Scaramanga eller Don Johnson




Jag ska verkligen försöka skriva ett par inlägg till innan Egypten, men tills dess får ni ha det jättebra

Mvh

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Eve

mmmm...du är hetare :) och återigen... GRATTIS!

2010-01-19 @ 05:10:13
Postat av: Lottapotta

Jag kan inte göra annat än att tacka så fantastisk mycket för en underbart trevlig helg!!! Vi är så glada för att vi fick komma och vi hade otroligt trevligt!!! Räkna med (Och förvarna stackars Eveliina om att vi gör om det)!!!



Men Mattias, en rejäl fest på fredagen??? Hur gammal har du blivit egentligen??? Det var väl ovanligt städat!?!?! Nä men just ja, du har ju blivit en ordentlig pojke! Skit samma, trevligt var det!!!



Apropå visa stenar så tror jag du stavat lite galet igen, du menade förmodligen en viss sten, men vi vet ju alla att det är lögn och förtal, så den diskussionen behöver vi inte ha igen!



Nu tycker jag det är hög tid att ni kommer hem!!! Och har jag inte helt fel så bord ni göra det typ idag eller i morgon, så jag ser fram emot en rapport!!!



Nyp i stjärten och fridens så länge!!!

2010-01-28 @ 23:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0