Gnarp = Byn där hjältar föds och legender skapas :D Dag1

Jaha då har man varit hemma ett par dagar från Gnarp igen och ur ett mörkt töcken har minnes fragment börjat komma tillbaka, så nu har jag bestämt mig för att delge er alla. :)
Jag hade oturen att jobba sent så resan mot Gnarp började inte förrän klockan 21:15 på kvällen, med Scaramangas vanliga flyt så gick det ju inga tåg, så vi blev hänvisade till att åka buss ...... Denna buss var heller ingen direkt buss med få stopp, nejdå på varje avkrok efter E4:an skulle det stannas och lasta in ännu fler människor. När vi kom utanför Uppsala tog vårt vatten slut och jag började drabbas av en grym rastlöshet.
Eve frågade flera gånger om det var något fel på mig, när jag hade svårt att sitta still :)
Förutom vattenbrist, rastlöshet och ett halvtaskigt humör så tog dåren framför mig och fällde ner sättet mitt i eves datorskärm. När Jag sa att han skulle ta det lugnt, så fick jag till svar att det gjorde väl inget. och så fällde han ner sättet en bit till ..... Somliga hade tur att eve var med.
När vi äntligen var framme i Gnarp klockan 01:55 så stod mottagningskommiten på statoil.
Tre stycken lärjungar föll på knä och skaldade:
 - Hell Scaramanga!!
- Välkommen hem, mästare och vän!
Det värsta är att jag inte ens ljuger om detta. Men man blir ju rörd i hjärtat :D
De trogna som föll på knä var, El Grande, Lill Ulla, och ja vi kan kalla honom skäggo. :)
Sedan var även Lotta, Sara och någon kuf som hette Rickard med, efter att välkomst fraserna var avklarade så begav vi oss mot Hagan. För er utomsocknes El grandes hus.
Väl framme så lät vi oss väl smaka av det numera 30 gradiga mjödet, men vad gör det i glada vänners lag. Festen blev en riktig blöt historia iaf om man utesluter mig och eve. Eve hade ju varit uppe sedan 05:00 så hon var rätt trött, och jag hade ju jobbat till klockan 20. Men jag tyckte att jag löste det rätt bra ändå.
Desto mer tid vi vi tillbringade på festen desto mer gled mr skäggo in på ämnet analt manligt sex. :) Han tyckte att han kunde ju få smaka på mina godsaker :) Men jag avböjde hon snällt genom att kalla honom för oren, och att han behövde raka sig först. :) Nu är det inte så att skäggo är homo, det råkade bara bli hans roll på denna fest. :)
Efter ett tag började jag fråga Lotta om hon hade något ihop med den där Rickard för honom hade jag aldrig sett förr? Hon dementerade kraftigt att hon hade något med honom att göra. Efter det började jag fråga alla andra på festen men ingen visste vem han egentligen var?
Tillslut blev vi tvungen att fråga honom, det visade sig att han bodde på campingen och hade träffat skäggo där och sedan bara följt med på efterfest för att vi var så trevliga i Gnarp. :D
Ja där ser man hur det kan gå i Gnarp = Byn där hjältar föds och legender skapas! ;D
Efter ett par timmar på denna fest så begav jag mig upp till El grandes gäst sovrum där jag och eve skulle spendera helgen.
Jag trodde jag skulle dö av värmeslag när jag kom in. Det var tropisk hetta!!!
Efter ca 30 minuter lyckades jag äntligen somna då var klockan runt 4 på morgonen .....




Kommentarer
Postat av: Marre

Gnarp där bor verklingen bara urskogsmänniskor :P

2010-07-07 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0