Då var det dags att gå till jobbet.

Jaha då var det återigen dags att gå till jobbet. Det blir lite tidigare än vanligt, men jag måste gå igenom alla fruktpriser idag. Jag har ju fått ta det ansvaret, när vår frukt kille har semester.
Tyvärr så innebär det att jag inte kunde åka in till stan o luncha med Eve. :(
Det var synd, hon åker ju hem till Sundsvall idag.
Så det innebär att jag ska klara mig själv hela midsommarhelgen, vi får väl se hur många timmar det tar innan man faller tillbaka i sina gamla rutiner. Undrar just vad det kommer att bli för midsommar middag? Kan det tänkas bli pasta med krossade tomater? :D Jag får se till att komma på något bättre.
Men nu är det dags att börja röra sig mot jobbet och ännu en rolig dag.
¨
Ha det

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0