Hej svejs.

Jaha nu sitter man här igen. Det gick ju iaf inte lika lång tid mellan de senaste inläggen. :)
Jag får faktiskt säga att jag är ganska duktig. Jag har de senaste dagarna använt datorn väldigt mycket. Vad som föranleder detta har jag inget bra svar på. Men jag måste säga att man blir ju inte klokare av att läsa allt skit som står ute på Internet Det kan gälla allt från skolpolitiken i nordanstig till dårar som lägger upp hemsidor för att de hatar väktare.
Jag har oxå spenderat flera timmar på allas vårt älskade facebook, och ju mer jag sitter där desto starkare växer en fråga fram i hjärnan på mig. Har vi facebook för att vi tycker att det är kul att hålla kontakten med människor eller har vi det för att hålla koll på människor?
Det är ju ganska läskigt egentligen hur mycket somliga människor delar med sig. Det finns ju faktiskt en dag imorgon oxå. Då kanske den informationen borde ligga på nätet.....
Ja jag vet att jag låter som en moral gubbe.
Jag har fortfarande inte räknat ut varför jag har det. Men det är ju en sida till att besöka på vårt älskade Internet
Imorgon blir jag gräsänkling eftersom Eve beger sig till Sundsvall för att fira midsommar med familj och vänner. Så vad ska Scaramanga hitta på i midsommar? Inte mycket är jag rädd. På fredagen är jag ledig, men jag jobbar hela helgen. Så det kommer att bli lugnt.

Men det börjar ju dra ihop sig till mid sweden nu. Det kommer att bli as kul. Jag har ju blivit bjuden på grillfest oxå i gnarp. Hos bygdens don juan! Så det kommer nog att bli riktigt kul.




Har läst tre sidor och hittills är den jätte bra.

En annan bok som kan rekommenderas är:



Bra, lättläst och fylld med aktion :D

Ha det gött

Scaramanga

Men nu ska jag hoppa i sängen och börja på allvar med min nya bok.

Kommentarer
Postat av: Lottapotta

Grillfest hos Bygdens Don Juan... Den benämningen resulterar i två frågor.

1. Vem f-n är Gnarps Don Juan?????

2. Varför är inte jag bjuden??????

2010-06-24 @ 23:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0