Fest, melodifestivalen och en halv bruten handled :)

Jaha nu var det åter söndag igen. Helgen har varit riktigt bra tycker jag. :)
På fredagen var jag ute och åt middag med Johan, Katja, Anneli oh Jonatan. Det var bra tyckte jag iaf. Jag kom inte ihåg vad stället hette men något i stil md Dollys salone?...
Tyvärr var  inte eve med, stackarn har ju en 15 sidor lång uppsats som ska vara klar på måndagmorgon.
Efter middagen så gick vi vidare till underbara bar. Där höll Simon sin avskedsfest. Han åker ju till Cuba och ska bli Raoul & Fidells nya lärjunge :)
Hur som helst så hade jag väldigt trevligt, tack för en bra fest Simon.
Man kan ju mäta hur kul man har haft när man ska smyga in i lägenheten utan att Eve vaknar :)
Denna gång så skulle jag vara duktig och ställa undan saker som jag hade använt i badrumsskåpet. Jag ljuger inte om jag säger att jag tappade saken minst 4 ggr med ett brak som följd. :)
Eve vaknade ju naturligtvis. Man är ju inte direkt super smidige Bosse på natten när man fått i sig ett par bira. :D

å lördagen vaknade jag och eve och bestämde oss för att åka in till stan och handla en flaska vin inför melodifestivalen. :) När vi ändå var inne i stan bestämde jag mig för att hämta ut mina nya solglasögon som jag fick på försäkringen. Jag kan bara säga de var STEK HETA!
Jag är väldigt väldigt nöjd med dem. Men det var ju oxå ett par burberry :)
Vi passade oxå på att handla lite snask inför kvällen, jag måste säga att marinerad vitlök var ju en höjdare! :)
Men sen kommer man ju till låten som vann, vilken skandal. Manboy skulle ju ha vunnit utan snack.
Då hade europa utan problem skanderat MANBOY, MANBOY!!! YOU CAN CALL ME MANBOY!! Nu kommer ingen ens att komma ihåg den som vann.....

Imorse vaknade jag av att eve kommer och ska ge mig en morgon puss. Det enda felet är att jag ligger med handen lite snett uppåt under täckt som hon inte ser, och när hon kommer och hoppar i sängen så landar hon på min hand som trycks inåt. Jag gav ifrån mig ett skri av smärta, jag trodde helt enkelt att nu dog jag. :) Men det kanske var en överilad tanke, när jag såg eves söta leende så återvände livskraften. :)

Så nu sitter jag och försöker skriva lite blogg, och funderar på om vi ska äta lövbiff till middag, det låter ju gott eller hur?

Ha det bäst

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Eve

Lätt som en fjäder är man :)

2010-03-14 @ 14:51:15
Postat av: syster yster

jahaja nya brillor, har du berättat hur smidige (not) Scara tappade de första?

2010-03-14 @ 15:23:44
Postat av: Berra Skägg

Hej mannen!



Det är kul att du har haft en kanon helg förutom

armen, hoppas att det gick bra



Ha det så bra och hälsa eve



Mvh Berra Skägg

2010-03-14 @ 18:46:39
URL: http://berrasbetraktelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0