Inspiration?

Jag vaknar idag och känner att något är fel.
Min inspiration har försvunnit, ingenting känns lockande och kroppen känns som ett par ton med defekt modellera. :(
jag har försökt med alla mina trix för att försöka få upp humöret och inspirationen, men hittills har ingenting lyckats. Jag skulle kunna tänka mig att det hela beror på att jag är väldigt hungrig, men jag orkar inte gå till coop för att handla frukost, jag ska ju iväg till jobbet om en timme. Jag får se till att äta ordentligt då.
Det hela blev inte bättre av att jag tittade på nyhetsmorgon och såg en ung tjej som precis hade fått något entreprenörs stipendium. Roligt för henne, men det fick mig att börja fundera.
Vad har egentligen jag åstadkommit i mitt liv?
Vilka mål har jag uppnåt?
Vart kommer de att föra mig i framtiden?
Naturligtvis så fick jag inga vettiga svar på mina frågor, det fick mig bara att känna mig ännu mer inspirations-lös. :(
Men det måste väl ses som ett gott tecken om man har börjat fundera i dessa banor?

jag måste oxå ta tag i träningen igen. Kroppen börjar som sagt snart att förfalla, jävla skräp.

Men någonting positivt som kom ut av mina funderingar, var ju att jag tog tag i städningen. Så nu luktar det gott iaf.:D

Jag ska oxå bli skaffa mig fler vuxen poäng idag genom att skaffa gemensamt ICA-Kort. :)


Ha det bra

Scaramanga
Städare eller filosof?






Vuxen poäng :D

Kommentarer
Postat av: Eve

Oj oj gullet... vi får försöka muntra upp dig i helgen :)

2010-03-11 @ 10:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0