Sitter och spekulerar...... :)

Nu blir det ett andra inlägg idag :) Jag sitter och spekulerar över livet. Jag har precis skickat in en ny intresseanmälan till en ny butik. Det är jätte spännande, jag har inga förhoppningar att få denna heller. Men det vore ju grymt roligt att få komma på intervju iaf. Men det är inget som jag räknar med. Det är ingen idé, men man måste ju försöka annars ger man ju upp på förhand. Någon gång så måste man ha lite tur och få komma på intervju iaf. :)

I övrigt så känns livet ganska bra förutom att jag håller på att bli ordentligt krasslig, jag har inte haft någon energi på hela veckan och det blir inte bättre snarare sämre. Men man får trösta sig med att det är helg snart och då får man passa på att vila.
På fredag ska vi fira eve, hon har ju fått förlängning på sitt jobb!!!! Hon är så duktig. Så då blir det middag och lite vin.
Det är ju jätte bra för då blir det betydligt enklare att planera in semester till vintern. Jag är ju väldigt sugen på att åka utomlands. Men då måste man spara ihop lite pengar. Vore inte dumt att få åka några veckor till Thailand eller något liknande. Hela släkten åker ju dit nu i veckan. :( jag kan ju säga att jag är smått avundsjuk.
Men det blir väl min tur i höst/vinter.

Men nu är det dags för att börja gå till jobbet. Jag känner att det kommer att bli en lång dag. Det är inte skönt att vara krasslig. :(

Ha det

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Eve

Stackarn...inte kul att vara krasslig. Pööööss

2010-03-25 @ 11:03:30
Postat av: Berra Skägg

Tjena!



Kul allt du ha tagit upp bloggande igen, det är efterlängtat. Du är min inspiration och din blogg är så bra så fortsätt skiv mera. Tack för all stöd och hjälp jag får. Jag är evigt Tacksam för det.



Den Rockar!



Ha det så bra och sköt om dig och Eve



Mvh



Berra Skägg

2010-03-26 @ 17:41:53
URL: http://berrasbetraktelser.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin Med Familj

Glad Påsk Till Er!



Påsk Kramar!

2010-04-03 @ 14:23:16
URL: http://www.annakarin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0