Tisdag kväll.

Idag är man gräsänkling, Eve är på en middag inne i stan. Jag har precis avslutat en 2 timmar lång spel omgång med BF2. Jag kan helt enkelt säga att det gick åt skogen. :(
Men det är inte mycket att göra åt. Nu sitter jag och håller på att få tokbryt för att jag har långtråkigt. Jag önskar att eve kunde komma hem snabbt.
Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller vad är det man säger?

jag kan oxå säga att härmed ut fästes en belöning på den man eller kvinna som lyckas återta mina kakor från Mr Vulva. Det kräket stal halva min kakburk och lämnade ett meddelande. "Vulva was here"
Den som ser Vulva med mina kakor får befria kakorna med alla medel.
belöning är 15 Kr och en gammal tub med tandkräm :D

Nej nu kommer jag inte på något mer att skriva, jag får göra en bättre uppdatering i morgon.
Jo föresten imorgon ska jag iväg och prova linser :D och hämta ut mitt nya leg, jag kan helt enkelt säga att jag ser ut som en kriminell polack på bilden. Man kan ju undra varför man aldrig blir bra på leg bilder?

ha det bäst

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0