Då har man varit på karolinska i huddinge ...

Då har man varit på karolinska i huddinge igen. Man vet inte om man ska skratta eller gråta. 320 kr för 10 minuter. Jag får fortfarande ta körkort iaf men den dåliga nyheten är att jag måste betala mitt nya eeg på si så där 2500 kr... Sverige är verkligen på väg utför. Men det är väl bara att acceptera och betala. Jag tror jag ska ta eve till hjälp med att skicka in alla papper som behövs. Hon har ju ett betydligt bättre sinne för att hålla ordning på papper än jag:) men det får bli ett senare projekt. Hjärnan är ju fortfarande upptagen med att vänta på besked angående mörsil. Helt sjukt att man inte fått något svar än. Men sånt är livet. Nu ska jag åka in till stan och försöka få lite lunch innan jag skall tillbaka till jobbet. Ha det scaramanga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0