Det var inte igår......

Det var inte igår man skrev, man får nästan lite dåligt samvete. Men tyvärr har det inte hänt speciellt mycket på slutet. Tråkigt nog. Men sånt är ju livet ibland. Nu väntar jag mest på att få höra min feedback om varför jag inte fick butiken i Mörsil..... Innerst inne känner jag ju på mig vad de kommer att säga. Men sånt är ju livet.¨
jag skulle behöva ha något att sysselsätta min hjärna med.... Jag har ju nu klarat av Super Mario på wii, så nu har jag inte heller det att slösa bort timmar på.
Men jag får kanske börja ta tag i träningen?  Jag vet inte, men något måste jag iaf hitta på.
Det vore kul att driva någon form av företag, även om det inte genererar så värst mycket pengar, så vore det roligt att skaffa sig erfarenheten.
Men hur som helst så ska jag försöka skriva lite oftare.
Men nu är det slut på inspirationen för dagen. I morgon ska jag ju jobba kväll. Då brukar det ju kunna hända lite roligare saker :)

Ha det bra

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0