Livets outgrundliga vändningar :)

Ibland är ju livet helt sjukt. Jag har gått och dragit mig för i flera dagar för att tala om för min chef att jag sökt nytt jobb. När jag äntligen tog tjuren vid hornen idag och hostade ur mig att jag hade sökt ett nytt jobb. Ja då dröjde dt inte mer än 15 sekunder och jag fick ett erbjudande om ändrade arbetsuppgifter. :)
Mycket kan man ju säga, men det hade jag inte väntat mig.
Jag hade väntat mig ett betydligt jobbigare samtal helt klart. Jag hade målat upp en mental bild om att jag skulle få en sko av storlek 43 i min ädla bakdel alternativt en obekväm tystnad, följt av ett långt jaahaaaa .....
Men man har ju tur att ens egna fantasier är betydligt värre än verkligheten. :)
Tyvärr kan jag ju inte gå in på vad det var för arbetsuppgifter som föreslogs, dels för att inget är klart än och för det andra för att jag vet för lite om vad det innebär. Men när jag har fått informationen så lovar jag att delge er detta.
Imorgon är det dags för ett studiebesök på Saltåkvarn i Järna. Undrar just om Bruno har korkat upp skumpan? :D
Det ska faktiskt bli riktigt roligt att besöka Saltåkvarn. Jag brukar vara skeptiskt att åka på studiebesök, men detta känns enbart roligt.

Den senaste tiden måste jag faktiskt säga att det har gått väldigt bra på jobbet, man kanske håller på att få en nytändning? :)

I helgen kommer mamma o pappa ner till Stockholm för att delta i det traditionella julbaket hos syster. I år tänker jag försvara min titel helt klart. jag och Timpa krossade allt motstånd förra året. Jag undrar om det är samma lag i år eller om det blir en ny mix?
Hur som helst ska det bli jätte kul!! Jag hoppas jag hinner i väg på bolaget oxå så jag får mig en pepparkaks bärs. :D

Men nu är det dags för sängen

Ha det

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0