R.I.P Drömmen om Mörsil :(

Som de flesta vet så blev det ingen butik i Mörsil. Tråkigt för mig, men denna gång så ska jag iaf få en muntlig feedback av den ansvariga handlarrekryteraren. Det känns ju bra iaf. Synd bara att det är så pass långt kvar, jag skulle inte få den förrän den 17 december.
Men den som väntar på något gott eller hur? Fast det vet man ju inte förrän man får höra vad hon har att säga. Man kanske har helt fel meriter? Isf skulle det bli väldigt jobbigt.
Men nu får vi glömma drömmen om Mörsil och fokusera på något annat så länge. Förhoppningsvis så kommer det andra butiker att söka inom kort.
Det värsta är ju detta med motivationen, det är inte lätt för egot att hela tiden få ett Tack, men Nej tack.
Jag har ju bara sökt 3 butiker, tänk på de stackarna som har sökt 5 - 15 butiker. De måste ju vara helt förstörda mentalt sett.
Men nu struntar vi i det och fokuserar mot nya mål. Jag har ju varit dålig på att blogga på slutet. Det beror till största delen på detta angående Mörsil. Men oxå på att Eve och jag har köpt ett Nintendo Wii, så det har försvunnit en del timmar framför det i helgen. Jag kan ju bara meddela att den stora matchen framför tv-spelet börjar idag då vi har fått vår andra handkontroll. :) Nu ska vi snart boxas skulle jag tro.
Scara Tyson VS Eve Ali.
Vem skall vinna valsberg deathmatch 1? :)

Jag ska försöka skriva mer blogg i veckan. Men nu är det dags att snöra på sig handskarna :)

Ha det

Scara Tyson





Här är vårt nya fritids nöje :D

Vilken skönhet va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0