En helg i lugnets tecken. :)

Då var det söndag igen, det känns som om denna helg bara har rusat iväg. Men det har varit trevligt. En liten sväng till stan hann vi med och en till IKEA. Lyssna på detta vi lyckades gå runt hela det komplex utan att handla en enda sak!! Det måste ju vara någon form av rekord eller vad tror ni?
Kassörerna tittade mycket skumt på oss när vi passerad kassorna utan varor. Det lär ju inte vara den vanligaste synen. :)
Annars har helgen mest handlat om att sova. Jag har inte klivit upp före klockan 11 varken fredag eller lördag. Men de krafterna kan nog behövas för denna vecka.
Det kommer att bli en hård vecka med två personalmöten inplanerade och på lördagen ska vi på middag till Uppsala. Då eves bästa kompis fyller år.

Nu måste jag noja lite över Mörsil igen.....
Jag har fortfarande inte fått något svar. Jag har varje gång jag sökt butik fått mitt negativa besked på fredagen efter ansökningstiden gått ut. Det var i fredags....... Vad betyder detta? Att de har glömt att skicka ut mitt negativa besked. att de helt enkelt struntade i det eller har jag gått vidare till andra urvalet?
Jag vet inte. Det enda jag vet är att detta väntande kostar en massa mental energi som kunde användas bättre. Hur som helst så hoppas jag på ett besked snart. Det skulle underlätta vardagen betydligt.

Men tills jag får det beskedet, så får jag försöka att koncentrera på veckan som kommer. Jag kan lova att det kommer att gå åt en hel del energi så om jag kommer att dröja ett par dagar med att blogga så vet ni varför.

Men nu ska jag försöka med att hoppa i säng och sova. Imorgon är det ju dags att kliva upp tidigt igen.


Ha det gott.

Scaramanga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0