Nu har man sökt ny butik! :)

Nu är det återigen spännande. Jag har sökt en ny butik!! Nu får ni hålla i er för denna ligger i Mörsil.
Nu tänker ni nog, och var i hela fridens glada dagar ligger Mörsil?
Det tänkte jag oxå, men jag kan för er berätta att det ligger 6 mil från Östersund och 3 mil från Åre.
Er nästa fråga blir nog, har han överhuvudtaget pratat igenom detta med Eve?
Det har jag faktiskt hon gav mig sitt stöd att söka.
Er tredje fråga blir nog, men du har ju inget körkort?
På den frågan har jag idag inget bra svar, men det finns kommunikationer med buss och tåg. Om inte annat så får jag väl köpa mig en mopedbil.
Varför inte denna :D



Går även att få med dubbla avgasrör för extra sportig effekt :D

Du som läser detta tror nog att nu har Scaramanga fått något riktigt hårt i huvudet. Det är mycket möjligt. Men man måste ju iaf prova att söka och visa upp sitt namn.
Det är ju tredje gången jag söker butik nu. Jag har inga förhoppningar att få komma på intervju denna gång heller. Men jag hoppas. Det skulle vara otroligt lärorikt.
Men om det blir platt fall även denna gång, så får man väl sopa ihop smulorna av sitt ego och försöka skaffa sig mer erfarenheter, som kan vara till hjälp vid framtida ansökningar. :)
Jag tycker iaf att det är väldigt spännande. Det värsta är ju att man vill ha svaret på en gång. Men som tur är så brukar det gå fort.
Så nu är det bara att vänta och hoppas.

Men nu är det dags för mig att gå till sängs.

Hoppas ni alla får en bra helg.

Scaramanga


Kommentarer
Postat av: Katja

Ojdå.. Men det låter spännande :O)

2010-10-17 @ 09:04:00
Postat av: ERSK

Härligt om du kommer norrut.



ps. tycker att du ska söka lindbloms livs istället

2010-10-17 @ 12:49:46
Postat av: Anna

Haha, hade jag läst vidare på din blogg hade jag ju svaret här! Jag vet alla fall var mörsil ligger och hur sporthallen där ser ut :-P

2010-10-21 @ 09:56:18
URL: http://annnamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0