Fullt normal?

Jag har nu tagit mig en ny tur på internetbloggar, och det man hittar på vissa bloggar är ju inte vackert.
Nu menar jag inte utseendemässigt utan innehållsmässigt Mina egna problem bleknar ju till att vara små små hål i vägen om man jämför med andras.

tex denna människa:

http://borderfuckingline.wordpress.com/

Satan i gatan jag vet att jag kommer att få mardrömmar inatt. Sedan kan man ju fråga sig hur det kommer sig att denna människa inte får någon hjälp.
Allt i Sveriges samhälle kanske inte bör vara frivilligt?
Hur som helst, så fick jag en stark känsla av obehag i magtrakterna, tänk om denna människa skulle bo granne med mig?
Det hade ju inte varit ett dröm scenario direkt.
Men vi får hoppas att hon får hjälp.......
och det väldigt fort.

Nu ska jag gå till jobbet

Ha det bra

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: hilma

vad läskig blogg den där tjejen hade:S

2010-10-01 @ 19:58:11
Postat av: border-fucking-line

Ledsen om jag ger dig mardrömmar, kan bara tipsa om sömntabletter... hihi... Nä, skämt och sido...



Vem som helst skulle kunna vara jag, du skulle vara förvånad vilken bra "normal" mask jag har. Därav mitt budskap, "jag är din granne". För ingen kan veta det...

2010-10-02 @ 15:10:09
URL: http://borderfuckingline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0