Kvinnor och deras jeans :)

Jag har precis återkommit från coop där jag inhandlade min frukost. Den bestod av 750 ml glass, ja jag vet att det inte är en  del av en fullgod frukost. Men jag ska jobba helg så jag tycker synd om mig själv, ok?
När jag vandrar omkring nere på coop för att ta mig fram mot frysdisken så ser jag en kvinna som har ett par av de tightaste jeans jag någonsin sett. Många hade säkert reagerat med att tycka det var snyggt. Själv började jag fundera på hur i hela fridens glada dagar kom hon i dem?
Har kvinnor någon hemlig funktion som gör att de kan krympa ihop sina kroppar till 70 % av dess egentliga storlek?
Hur klara de av att andas? och hur fungerar blodcirkulationen?
Vilken rutin har dessa kvinnor för att komma i jeansen, äter de inte på 4 dagar?
Vilken teknik använder man när midjemåttet på jeansen verkar vara mindre än lårbredden? Ligger de på sängen och tar ett djupt andetag suger in magen och skyndar sig fort som fan att knäppa knapparna och ber en stilla bön att knapparna ska sitta kvar när de tar ett nytt andetag?
Jag tycker helt klart att kvinnor ska ha en eloge som orkar gå igenom denna procedur bara för att få på sig ett par byxor. Märkligt att män inte har samma sak för sig? Jag vet inte om det beror på att modet ser annorlunda ut för män och kvinnor. Eller om det är för att kvinnor tycker att de manliga bakdelarna är äckliga?
Eller är vi män helt enkelt för bekväma?
Jag vet inte, men jag personligen skulle inte klara av att gå igenom samma procedur för att få på mig ett par jeans, jag anser att min andning är lite viktigare.
Sen så ska man ju inte förringa sin ädla bakdel, personligen tycker jag att min egen är bland det hetaste jag någonsin sett. Men det är ju upp till andra att bestämma. :)

Men nu är det dags att gå till jobbet.
Hoppas ni får den bästa av dagar.

Scaramanga

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hahaha - ja ibland är det fantastiskt hur små jeans eller kläder överhuvudtaget, som en människa kan lyckas klämma in sin kropp i :) Jag är för bekväm av mig och håller med dig. Det ska vara bekvämt och andningsbart (ett nytt ord tror jag faktiskt).



Tack för din kommentar. Är faktiskt väldigt stolt över min söta rosa blogg :)



Jag ska börja jobba på Prognosia, telefonförsälning med ppm-fonder, typ :)

2010-09-24 @ 13:11:13
URL: http://mylifeandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0