Söndag igen då.

Jaha då var det söndag igen.
Vad har hänt i helgen egentligen? Inte speciellt mycket.
I fredags hade jag och eve fredagsmys med ost, kex och en bra film.
Det var super mysigt. I lördags var vi inne i stan och gled runt. Jag fixade äntligen till mitt andra par glasögon. Så nu har jag två par som jag kan använda och det känns bra.
På kvällen var vi till Jonatan och Anneli och spelade Metallica band Hero. Vulva och katja hade anslutit lite tidigare än oss, och det blev en helt lyckad kväll. Jag blev väldigt nöjd över att vi klarade Frantic, det hade jag aldrig trott. Men det gick som på räls, även om det var nära att jag förstörde allt med min sång. Men de andra fick sig ju ett gott skratt iaf. :D



Tänk er Scaramanga som sjunger denna underbara låt!!! Det är tur att det inte finns ljudupptagningar :D

I övrigt så har min hjärnverksamhet denna helg handlat om en incident i fredags. Då fick jag mig ett svårslaget nytt epitet. Jag trodde på fullaste allvar att det inte skulle påverka mig. Men ack så fel jag hade.
Det har legat och gnagt i mig hela helgen, och jag har hittills inte kommit på någon bra lösning på detta problem.
Tyvärr kan jag inte tala om för er vad denna incident handlade om eller vad epitetet innebar, då det kan vara väldigt känsligt. Men som sagt så har det påverkat mig och jag ska ta de närmaste dagarna i mitt liv och försöka komma fram till en lösning.
När jag har kommit på lösningen så kommer ni att vara de första som får veta vilka åtgärder som kommer att sättas in.

Men nu ska jag snart sätta mig och titta på partiledar debatten och se på när Fredrik sparkar lite röd/grönt arsel. :)


Ha det bra med er

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0