Svar på kommentarer från Tina!!

Dessa vackra ord kommer från någon kvinna som heter Tina:

Du verkar ha missat att det är människan själv som avlat fram alla hundraser för eget bruk. Hunden bad inte om detta direkt. Du måste vara urblåst i huvudet och känna dig jävligt oälskad. Alla hundar som räddat människor i århundraden alla spårhundar, polishundar hade inte dom funnits hade mycket sett olyckligt ut många brott hade blivit ouppklarade. Så ta dig i röven ditt äckel du e nog den som är oren!

Du kan inte må psykiskt bra! så hatisk som du är mot hundar, man märker ju så okunnig du är som tror att det är vad hundars liv går ut på, fattar att han ville bita dig han har ju märkt vad du är för människa.

Mitt svar:

Tack för dina kommentarer Tina, det känns alltid bra att få feedback. Vad min psykiska hälsa beträffar så är den alldeles utmärkt tack. Men det verkar ju nästan som om du har en psykologiexamen, med tanke på din vackra diagnos. :D

Jag hoppas att du fortsätter att läsa min blogg och även i fortsättningen låter dig provoceras till att lämna fler kommentarer :D
Fast nästa gång så skulle jag föredra om du vågade skriva upp dina kontaktuppgifter istället för att vara anonym. ¨

Så tack än en gång Tina. Din fega lilla stackare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0