Torsdag igen då!

Jaha då var det torsdag, tiden bara rusar iväg tycker jag.
Men det är ju bara bra egentligen. Jag är fortfarande väldigt nöjd med presenterna jag har köpt. Jag o eve köpte ju del ett av fannys present igår, och idag är det dags för mig att fixa resten. hehehehehehe :)
Tänk att det bara är somliga inom la familja som är begåvade med samma hummor som jag. Men jag vet att Vulva kommer att tycka det är minst lika kul som jag. :D

Om ett par timmar är det dags att gå till jobbet, idag står det omprogrammering av kassor på schemat. Vi får väl se hur bra det går. Jävla trassel detta med att ta bort 50 öringen, Men det ska ju bli skönt att slippa ha dem skramlande i fickan

Nu har jag iaf löst dagens hemma uppgift, skönt att det gick bra.

Detta vart ett mycket tråkigt inlägg minst sagt, men det har ju inte hänt så mycket än. Vi får väl se om jag orkar skriva ett till när jag kommer hem ikväll.

Ha det

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0