Nu är det bara 2 dagar till fjällmarch 2011!!

Nu var det ett tag sedan man var och skrev igen. Mycket dåligt måste jag säga.
Jag kan börja med att delge er alla att jag har blivit oerhört kränkt.
Det hela utspelade sig för två veckor på centralen. Jag stod och väntade utanför ICA Sergelstorg på att mitt sällskap skulle komma. Jag hade dagen till ära tagit på mig kavaj. Jag stod där och funderade på hur det skulle vara att jobba på t centralen? Tänk vad mycket skit man skulle få se.
När jag hade slutfört denna tanke så fick jag för mig att vända mig ett kvartsvarv åt vänster. Då kommer det ett jävla stolpskott och spottar en stor jävla spottloska över hela min vänstra sida på kavajen. Om jag inte hade vänt mig om så hade han spottat mig på ryggen och jag hade inte märkt något eftersom jag hade musik i öronen.
Jag kan ärligt säga att jag fick en chock. Så här i efterhand så är jag glad för det. För killen sprang och innan jag hade samlat mig så hade han försvunnit. Jag är idag tacksam för det.
De bilder som började spelas framför mina ögon lämpar sig inte för skrift. Men vi kan ju ge er en ledtråd.
Russel Crowe, Romper stomper och trottoarkant.
Tur att killen sprang, men jag kan villigt säga att jag har sällan känt mig så förnedrad. Det var ju inte så att jag hade provocerat honom. Men min uppsyn hade tydligen triggat något hos honom, men det vore ju kul att veta vad och varför?
Men nu ska jag berätta något roligare istället.
Nu är det bara två dagar tills det är dags för semester!! Sällan har det känts så nödvändigt, detta år har varit krävande. Men jag ser verkligen fram emot att få åka till fjälls och vandra.
Helt sjukt, det hade man inte kunnat tänka sig för ett par år sedan! Eve måste ha gott inflytande på mig. :)
Jag har nu handlat nästan all mat. Jag har glömt några saker som jag ska handla imorgon, men sen är vi redo!
Vi kommer nog att ha för mycket mat med oss. Men jag vägrar att gå hungrig. Då släpar jag heller en tyngre ryggsäck.
Men jag kan lova att jag ska äta en banan eller något annat innan vi ska slå upp tältet första dagen. Trött och hungrig Scaramanga och smärre motgångar brukar ju inte vara den bästa kombinationen.
Men jag tror att det kommer att bli super kul!! Jag ska ta mycket kort också, hoppas bara att vädret blir bra.

Igår var jag på Gröna lund och såg Dia psalma det var riktigt trevligt. Konserten var kanske inte den bästa man sett. Men det var ändå häftigt att se dem.

Imorgon kommer Eve äntligen hem. Eve har varit bortrest till vår östra koloni. (Finland) Det ska bli mycket skönt att hon kommer hem. Men jag kan säga att jag har varit mycket duktig. Jag har bara ätit pasta med krossade tomater  och vitlökspeppar 1 enda gång.
Det måste vara någon form av rekord! :D

Ha det bäst!

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0