Fredag morgon.

Godmorgon.
Idag har man varit och tittat på det som kan komma att bli mina nya arbetsuppgifter inom en snar framtid. Tråkigt att jag fortfarande inte kan berätta vad det är, men sånt är livet :(
Jag kan bara säga att vårt besök på en butik ute i årsta idag ledde till ännu fler frågor och än mindre svar. Man önskade ju att det hade varit tvärtom men nu ä det ju som det är. Men förhoppningsvis så fattas det ett beslut i början av nästa vecka, det vore ju skönt att veta hur den närmsta framtiden kommer att se ut.
I övrigt är det inte så mycket som händer denna helg, jag jobbar så det kommer att bli väldigt lugnt. Jag borde försöka hinna med att åka ut till fruängen och hälsa på lille Kian. Det känns som om det börjar bli dags. Jag få ringa Vulva och höra vilka planer de har inför lör/sön kväll.
Men nu ska jag slå mig ner och spela lite call of duty black ops, jag förstå att det blev årets spel 2010. Grymt kul, jag har ju klarat själva spelet nu och börjat spela online. Sjukt svårt. Men grymt kul.

Stort grattis oxå till Barbro som fyller år idag!!! Hurra Hurra Hurra


Kommentarer
Postat av: Babs

Tack så mycket snälla bästaste vännen min och tack för dom underbart fina orden i morse!!! Det värmde verkligen!!! Kom ihåg vad det stod på chokladen: Du är bäst!!!

2011-02-04 @ 21:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0