Stipendie sökande.

Dagen har till stor del handlat om att söka ett nytt stipendium. Denna gång är det dags för att söka
Business School Program 2
“Verksamhetsstyrning för ledare”.
Det verkar verkligen intressant. Det vore roligt att få gå på utbildning, det är ju snart 2 år sedan sist. Sjukt vad tiden går fort egentligen.
Man var ju rätt trött på studier den där fredagen då man vaknade upp på ett hotell i Göteborg med kraftig baksmälla, men med ett vackert diplom.
Jag måste säga att utbildningen som jag gick senast är den som har gett mig absolut mest i utbyte. Då tänker jag både på det innehållsmässiga och alla trevliga människor man mötte.
Det vore roligt att ha en återträff och se vad alla höll på med idag. En del vet man, men andra har man ingen kontakt med alls. Det känns ´lite tråkigt faktiskt.
jag hoppas verkligen att jag får detta stipendium, det vore extremt bra med tanke på min fortsatta karriär.
Flera andra från mitt arbete har också sökt stipendium och jag håller tummarna för att de också ska få ta del av denna möjlighet.

Men nu är det dags att slå sig ner framför tv ett tag.

Hoppas ni får en bra dag

Scaramanga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0